SUPPORT
Service & Reparation
For at tilbyde en professionel serviceorganisation med høj kompetence og tilgængelighed har vi samlet kundeservice, teknisk afdeling og lager på vores adresse i Struer, for alle vores kunder.
Vores kundeservice tilbyder salg, telefonsupport, teknisk service og undervisning. Vores nærhed og tilgængelighed giver god service og hjælp, når det behøves. En god service er vigtig for vores kunder, og en tryghedsalarm som ikke fungerer, er en alvorlig sag.
KNOP ELEKTRONIK A/S serviceorganisation dækker alle vores kunder gennem vores egne servicecentre. Vores teknikere er ikke langt væk, når uheldet er ude.
Varer til reparation
Udfyld følgende dokument: Fejlbeskrivelse
Alle felter skal udfyldes. Det er vigtigt at i skriver en grundig fejlbeskrivelse, så vi nemt og hurtigt kan genskabe problemet på servicecentret. Er fejlen periodisk, angiv da hvor ofte fejlen opstår. Husk at angive fakturanummer, hvis varen er inden for garanti. Oplyses fakturanummer ikke, anses varen som værende uden for garanti.
Udskriv dokumentet og vedlæg det varen.
Send varen til:
KNOP ELEKTRONIK A/S
Fabriksvej 20
7600 Struer
Att.: Teknisk afdeling
Med henblik på at afkorte reparationstiden, har vi måtte indføre gebyrer for kunder, der indsender produkter, som viser sig ikke at være defekte, til reparation.
Ligeledes har vi indført gebyr for kunder, der ikke vedlægger fejlbeskrivelse.
Disse tiltag har alene til formål at øge vores service og reducere reparationstiden.